piątek, 23 lipca 2010

Dziękuje

Dziękuje za pomoc!

Mimo wszystko, po komentarzach, dalej byłam rozdarta pomiędzy dwoma ostatnimi historiami. Jednak wygrała druga, "Gorycz kłamstw".
Być może, będzie trudna w rozwoju fabularnym, ale mam nadzieję, że podołam wyzwaniu :D
Co do reszty, nie mówię nie. Jeśli będzie mi szło wyjątkowo dobrze z tym, to dlaczego nie miałabym się wziąć za inny pomysł? Na pierwszy ogień poszedł by na pewno "Inny wymiar". Z resztą, zależy to tylko od tego czy podołam, bo geniuszem raczej nie jestem.

Podrasowałam trochę opis historii.


Gorycz Kłamstw

Na wyspę Konoha, zbierają się członkowie bogatej rodziny Uchiha, by omówić sprawę spadku, pozostawionego po śmierci starszego nestora rodu.
Chciwi biznesmeni chcą za wszelką cenę zdobyć spadek wraz z całą wyspą wyłącznie z egoistycznych pobudek, dla siebie.
W momencie przybycia na wyspę wszystkich członków, zaczyna się gra podczas której mają ginąc kolejni uczestnicy, według epitafium znajdującego się w świątyni na obrzeżach wyspy.


Nie wiem kiedy pojawi się pierwsza notka, bo nie chciałabym pisać jej na szybko. Zawsze w tedy coś wychodzi źle i niechlujnie.


Heartless: Witaj ^^ Drugie opowiadanie, też może posiadać jakieś specyficzne poczucie humoru. Bo jakbym miała pisać same dołujące rzeczy, to byłabym człowiekiem widmo ;p

Koko: Hej :) Tak, są w rodzinie, tylko pomyślałam, że pojedyncze osoby z każdej rodziny mogły by zostać adoptowane. W taki sposób, że - Madara ma jednego rodzonego potomka, więc myśląc o rozwoju rodziny, adoptuje jeszcze czwórkę -, i tak zostają równoprawnymi członkami. Mam chorą wyobraźnie.
Co do treści przed pytaniem, to nie jest Neji tylko Shikamaru XD I Tak, tamta dziewczyna z dziwną twarzą to Sakura. A co do pytania, to nie są cymbałki tylko skrzypce :)


Mimo iż mam w dalszym ciągu, znaczące wątpliwości (czy nie zacząć trzeciej opcji) to pozostanę przy tym pomyśle. Znając siebie, jakbym szybko któregoś nie wybrała, zastanawiałabym się przez wieki. A jako osoba, chcąca rozwinąć się w tym kierunku, nie mogłabym sobie na to pozwolić ^^

Dziękuje Wszystkim za pomoc i komentarze :)

10 komentarzy:

  1. Wstając dzisiaj i zaglądając do ciebie pomyślałem, że trzecia historia wcale nie musiałaby być taka zła. Z chęcią zobaczyłbym te dwie :D
    Podoba mi się opcja alternatywnego świata :) Kiedy komentowałem, nie dałaś jeszcze trzeciej opcji. Jakby była to byłbym właśnie rozdarty pomiędzy Innym Wymiarem a Goryczą Kłamstw ;p
    Tak więc Vral, mam nadzieję, że Inny Wymiar też zaczniesz pisać :)

    Może nawet lepiej że teraz nie zaczynasz, przynajmniej wyrobisz się w pisaniu, pisząc te opko i tamto będzie jeszcze lepsze :)

    Roddi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niahaha x3 wygrała druga opcja, z czego baaardzo się cieszę x3 jako jedyna przypadła mi do gustu xD.
    A co do Twojego pytania, to piszę już długo, bo aż dwa lata i ciągle czuję, że jeszcze nie osiągnęłam tego, co bym chciała. No cóż, zapewne nigdy nie osiągnę xD.
    No i trzymam kciuki, baaardzo mocno ;D. Mam nadzieję, że poznasz co to przyjemność pisania i nie będziesz musiała tego robić na siłę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. przeczytałam hmmm prolog? i nawet ciekawe ^^ hehe dizekuje za mile słowa heheh jeżlei chcesz to mzoge cie powiadamiac i cyz mozesz robic to samo? ^^ bylabym wdzieczna ^^

    Boa Hancock

    OdpowiedzUsuń
  4. O i sorki za spam ale przypomniało mi się że ja tez lubie Hancock x Luffy ^^ hehe i tak, chetnie bym napisał ^^ heheh a pzoatym jak co to jeszcze sa wczęsniejsze notki heheh ^^ i sorki za spam

    Boa Hancock

    OdpowiedzUsuń
  5. http://yaoi-by-boahancock.blog.onet.pl/ u mnie nowa notka ^^

    Boa Hancock

    OdpowiedzUsuń
  6. http://yaoi-by-boahancock.blog.onet.pl/ u mnie nowa notka

    Boa Hancock

    OdpowiedzUsuń
  7. http://yaoi-by-boahancock.blog.onet.pl/ u mnie nowa notka ^^

    Boa Hancocok

    OdpowiedzUsuń
  8. http://yaoi-by-boahancock.blog.onet.pl/ && new notka

    Boa Hancock

    OdpowiedzUsuń
  9. http://yaoi-by-boahancock.blog.onet.pl/ neeeeeeeeeeeews

    Boa Hancock

    OdpowiedzUsuń
  10. http://yaoi-by-boahancock.blog.onet.pl/ new notka ^^

    Boa Hancock

    OdpowiedzUsuń