czwartek, 22 lipca 2010

Początki

Postanowiłam W KOŃCU, zacząć pisać swój pierwszy w życiu fanfik. DOSŁOWNIE pierwszy. Stwierdziłam, że jak mam zacząć to w tym roku.
Czytam dużo książek (co bardzo lubię), ale wiem, że na początku wątki będą przeze mnie niezgrabnie napisane. Trzeba czasu i praktyki. To też mi ktoś uświadomił. Ktoś kto mnie nie zna, i nie jest świadom tego co uczynił XD Czytałam pewne opowiadanie od jakiegoś czasu i stwierdziłam, że teraz ta osoba pisze o wiele lepiej niż wcześniej. Stąd to stwierdzenie. Heh.

Wymyśliłam kilka wątków,ale chciałabym zaciągnąć opinii, który pomysł jest lepszy. Dam do przykładu dwa.



1)Tytuł: C.N.B

Prezes zespołu "C.N.B", postanowił znaleźć nowego członka do 4-osobowego składu. Niestety pierwsza wokalistka, nie może uczestniczyć aktywnie w życiu zespołu, dlatego na jego barki spadło trudne zadanie, odnalezienia kobiety, która byłaby uderzająco do niej podobna. Co się stanie, jeśli wybór padnie na młodego chłopaka?

2) Tytuł: Gorycz Kłamstw (tu pomysł w połowie zaczerpnięty z anime "Umineko no Naku koro ni", głównie będzie bez czarownic i tego wszystkiego.)

Historia dzieje się w czasie teraźniejszym. Głowa rodziny Uchiha umiera a czterech z pięciu głównych członków (Uzumaki, Inuzuka, Nara, Hyuuga) przybywa na małą wyspę, aby omówić sprawię testamentu. Na wyspie, prócz głowy rodziny- Madary, mieszkają państwo Uchiha, trzech służących, kucharz oraz lekarz. Od tego czasu, ludzie zaczynają ginąć.

EDIT:

3) Tytuł: Inny Wymiar

Naruto ma 19 lat. Odmawia propozycji stołka Hokage.
Sasuke nie ma, w dalszym ciągu układając intrygi z Madarą.
Pewnego dnia, znajduje pewien tajemniczy pierścień. Gdy go zakłada przenosi się do innego równoległego wymiaru.
Z pozoru, świat w którym się znalazł niczym się nie różni od jego, lecz z czasem odkrywa, że charaktery i przyzwyczajenia przyjaciół są zupełnie odmienne, jakby świat przekręcił się do góry nogami.

Będę wdzięczna, jeśli pomożecie mi wybrać któryś z tych, ponieważ nie mogę się zdecydować który zacząć ^^"

Pozdrawiam :*

8 komentarzy:

  1. Hej :)
    Zagłosowałam na to drugie, nie znam anime z którego zaczerpnęłaś pomysł, ale ogólnie wydało mi się ciekawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Siemka!
    Wydaje mi się, że Gorycz Kłamstw będzie o wiele bardziej ciekawsze... i mroczne :)

    Roddi

    OdpowiedzUsuń
  3. Siemka!
    Wydaje mi się, że Gorycz Kłamstw będzie o wiele bardziej ciekawsze... i mroczne :)

    Roddi

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesli mam byc szczera, to wybralabym to pierwsze, jest duzo weselsze od drugiego, a w koncu są wakacje i trzeba sie cieszyc ! ; p Poza tym jest połaczone z muzyka, co jeszcze bardziej mi odpowiada ; ). Co do trzeciego, to jakoś mnie nie przekonało. Ale wybor i tak nalezy do Ciebie ; p

    OdpowiedzUsuń
  5. Na mój głupi rozum widzę tutaj trzy pomysły na opowiadanie, jednak matematyka nie jest moją mocną stroną, więc mogę się mylić ;)
    Jeśli chodzi o pierwsze - spotkałam się już z takimi pomysłami, a że nie lubię się powtarzać, to w mojej opinii jedynka odpada.
    Drugiego pomysłu po części nie rozumiem. "Głowa rodziny ginie a czterech z pięciu członków przybywają na wyspę..." Więc co? Uzumaki jest w rodzinie Uchiha? Tak samo jak reszta?
    Och, i rozbawił mnie ten tekst kto mieszka na wyspie ; D Mam nadzieję tylko, że kucharz nie zginie pierwszy.
    No i kończąc, trzecie wydaje mi się dość ciekawe, jednak alternatywna rzeczywistość przynosi mi na myśl najnowszego Shreka, który bardzo, a to bardzo mi się nie podobał, więc musisz mi wybaczyć, jednak trójka też odpada.
    No więc wygląda na to, że jedynie dwójka zachowała się przy życiu. Hmm, no ale może jeszcze ta jedyna nie byłaby taka zła? A może zamiast zespołu zrobić by ekipę filmową, żeby wnieść jakiś powiew świeżości do FF? Ale to twój blog, więc nie narzucam pomysłów :)
    Ach, i jeszcze mam pytanie. Na początku jak weszłam na bloga i zobaczyłam nagłówek myślałam, że będziesz pisała o jakimś innym parringu z innego anime, ale jak się bliżej przyjrzałam, zobaczyłam, że tam są jednak Sasuke i Naruto, Temari? Ojej, nawet Neij. A dziewczyna z gitarą to Sakura? o.0 Ochhh, ale mam pytanie. Co Sasuke trzyma w ręku? Cymbałki? xD
    Tym optymistycznym akcentem kończę.
    Trzymam kciuki za pierwszy rozdział ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem za tym drugim! x3 Anime oglądałam i jestem ciekawa jak to wyjdzie, gdy dodamy postacie z mangi Naruto no i wątki yaoi :D.
    Co do pisania. To niestety prawda. Wolę nawet nie czytać pierwszych moich opowiadań, bo się załamię i tyle będzie z tego XD. Chociaż nie twierdzę, że nie ma geniuszy ;d.
    Z niecierpliwością czekam na pierwszy rozdział! x3

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurde, Koko, przpypatrz no się - Sasek trzyma skrzypce! XDD i smyczek, w drugiej ręce :D
    Trzeci pomysł mnie nie przekonuje. Dalej głosuję za drugim.

    OdpowiedzUsuń
  8. trzy trzy trzy
    ! <3

    OdpowiedzUsuń